הכל על המירוץ למליון,האח הגדול,הישרדות ושלל הזבלונים שמציפים אותנו

יום רביעי, 4 בפברואר 2009

מאיר צרפתי: לא גנבתי אוכל מההפקה

שבוע אחרי שהודח כיוון שעבר על החוקים, עקר הבית מ"הישרדות" מכחיש את השמועות: "לא עשיתי שום דבר פלילי. גראס? מאיפה היה לי כסף לקנות". הוא מדבר על איגור ("הבת שלי מתה עליו") ודיוה ("הכל בסדר בינינו") וחושף היכרות עם אריק עוד לפני המשחק. על ההשוואה עם בובליל: "אנחנו בכלל לא דומים". מאיר עיניים

את העובדה שהעונה השנייה של הישרדות שוברת שיאים, אנחנו כבר יודעים. לא בהכרח מדובר בשיאים טובים ומהלכים מסוימים של ההפקה גורמים לא אחת כעס רב וביקורות מצד הצופים בבית, אבל בשבוע שעבר נרשם עוד שיא. הפעם מדובר בשיא עולמי: מאיר צרפתי הודח מאיי הפנינה, לאחר שלפי טענת ההפקה עבר על החוקים והפך למתמודד הראשון בכל היסטוריית "הישרדות" שנשלח הביתה.
מאיר צרפתי
מאיר צרפתי צילום: גיא קרן

המהלך, שהביא, מן הסתם, גם לא מעט רייטינג, יצר רעש בקרב אוהדי "הישרדות", שרצו לדעת את סיבת ההדחה של מאיר. בתוכנית עצמה, סירב גיא זוארץ לחשוף את הסיבה ונימק את ההחלטה ברצון לשמור על פרטיות המתמודד.

גם בלי היציאה הרועשת שלו מהתוכנית, מאיר הספיק לגרום חוויות לא מעטות באיי הפנינה. הוא התעלף מחולשה, נכנס לכסאח עם דיוה, עבר לשבט קניבה, ספג חיצי לעג מאריק, בא לבזוז חזרה את שבט בארו והספיק להבהיל את אנסטסיה כשהשתזף לידה בעירום.

כל אלו הפכו אותו לדמות שנויה במחלוקת ויצרו גם השוואות, איך לא, ליוסי בובליל. שבוע אחרי ששודרה ההדחה, מאיר נמצא במצב רוח מצוין. אין זכר לאותו בחור רגזן וטמפרמנט, שהכעיס עליו שני שבטים. מעריב










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג