הכל על המירוץ למליון,האח הגדול,הישרדות ושלל הזבלונים שמציפים אותנו

יום רביעי, 4 בפברואר 2009

ספיישל בחירות - למי יצביעו הסלבס?

למי ישלשלו בקלפי (וסליחה על התיאור הפלסטי) הסלבריטאים. "מעריב לנוער" ערך משאל בחירות. אם שואלים אותם, ציפי לבני לוקחת

יון תומרקין: "אני מצביע לקדימה ולציפי לבני, כיוון שהיא לא ימנית קיצונית כמו מפלגות אחרות".

אפרת אברמוב ("האחות הקטנה"): "אני מתלבטת בין כולם, אין באמת מועמד שמגיע לו. צריך פשוט לבחור במי שהכי פחות גרוע, במי שיעשה הכי פחות נזק, וכרגע עוד לא החלטתי מי זה מהם".

דודו ארז: "אני מצביע לאבי אטינגר שרץ עם מפלגת 'בכיף', כי ממילא מה זה משנה".

ניר חן ("היפה והחנון"): "אני הולך להצביע לציפי לבני, כי בשבילה ציונות זו אידיאולוגיה ולא רק סיסמה".

ידידה ויטל: "אני מתלבט בין שתי מפלגות. אחרי שאני אקרא את המצע של שתיהן אני אחליט. אני אבחר במפלגה שהכי תקדם הליכה לקראת הסכמי שלום ופעילות ירוקה".
ורה ליכטס. נוטה לביבי.
ורה ליכטס. נוטה לביבי. צילום ארכיון: בייגל

לי בירן: "אני לא יודע עדיין. אני מתכוון להצביע, אבל עוד לא החלטתי סופית למי זה יהיה".

ורה ליכטס מ"הישרדות": "אני בעד מפלגות ימין. אני בעלת דעות ימניות, כך שכנראה אני אצביע לביבי".

חן אהרוני: "את האמת, חשבתי הרבה זמן למי אצביע, אבל אף אחד לא הצליח להשפיע עליי. נראה לי שבסוף אני אשים פתק לבן ואכתוב עליו גלעד שליט כפי שהרבה אנשים יעשו". המשך











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג