הכל על המירוץ למליון,האח הגדול,הישרדות ושלל הזבלונים שמציפים אותנו

יום חמישי, 5 בפברואר 2009

הישרדות - נפרדים מבשבקין

הצלע הנשית נותרה בודדה לבכות על לכתו של המג"בניק, בעוד הצד הגברי בחר לצפות בכדורגל כמחאה שקטה על התנהלות ערוץ 10. אחר כך התגלו משימות מסקרנות ותמונת מצב בה כל אחד לוקח צד אחר, האחת מתאהבת בבארו, השני מצטרף לקניבה


בן זגגי ונועה רובין | 5/2/2009 8:25
מעריב

נועה: השמיים היו שחורים, האוויר מקפיא, הלפיד הלך ודעך והסיוט, לפחות באותו רגע טלוויזיוני מאד מסויים, התרחש מול עיניי. כמה פיללתי (בעזרת תנודות עצבניות של הרגליים וזריקת ופלים בטעם לימון על מסך הטלוויזיה בכל פעם שאיתי הופיע על המסך) לטוויסט מפתיע שיטרוף את הקלפים ישר על הראש של אריק ונטע-לי. אבל בשבקין חפוי הראש, הודח. אני מודה, זה היה עצוב. עצוב בגלל שבשבקין הוא דמות שנולדה למסלול המפרך של משחק הריאליטי הזה, הוא זריקת הרענון ש"הישרדות איי הפנינה" הייתה צריכה.
נתן בשבקין
נתן בשבקין צילום: פיני סילוק

בדקות שבין מועצת השבט המפרכת ובין משימת הפרס, ניגבתי דמעה וחשבתי לעצמי שכנראה העונה הזו לא תתרומם יותר. את תקוותיי תליתי, לא רק, אבל בפרט, בדמותו של המג"בניק שלא הסכמתי עם דיעותיו ובעיקר תיעבתי את ההידרדרות החברתית שלו בתוך קניבה, יותר משתיעבתי ואני עדיין מתעבת, את שמחתו לאיד של אריק ואת דמותה של אפרת באופן כללי. לבסוף הבנתי שהחיים בתוך בועת הריאליטי נמשכים ושבשבקין היה החוליה האחרונה בקשר שלי עם השבט הזה. מעתה אני בארואית לחלוטין. אני מרכינה את ראשי, חבר, רק לדקה אחת. תן לי.

בן: עוגמת הנפש של בשבקין עם הדחתו מהאי היא כאין וכאפס לזו שאני חשתי אתמול. כמובטח החרמתי את רבע השעה הראשונה של הפרק במחאה שקטה, אך עיקשת, על היעדר ההדחה בפרק הקודם. הזמן הפנוי שנוצר לי ב-21.00 דירבן אותי לצפות בתחילת המחצית השנייה של גמר גביע הטוטו. לא ברור מה משמים יותר, האם מספר דקות במחיצת שבט בארו או שמא זמן איכות עם השבט של אבי נמני? שניהם דרך אגב מביאים כוכבים בפוטנציה שלא מצליחים לבוא לידי ביטוי ביחד. ב-21:14 כבר כמעט ונשברתי. רק מירב מילר מהערוץ הראשון חייכה אלי בעצב מהמסך, מנסה לנחם אותי, בשעה שהעליתי לה את הרייטינג בעשרות אחוזים.

אבל לענייננו. נטישתו של בשבקין לטעמי תעשה רק טוב לתוכנית. נדמה שכל המיץ כבר נסחט מהתפוז והגיע הזמן למצוא פרי הדר אחר שימשיך את המלאכה. האשכולית המתגבשת היא אריק שמתגלה מרגע לרגע כבחור שנון ומשעשע עם הרבה יותר מתובנות בשקל. כיף לבזבז על הדוקטור שעות צפייה ולו רק כדי לשמוע את ההגיג הבא מבית מדרשו. כל השאר - כל עוד לא יפריעו יכולים להמשיך ולהישאר בסביבתו. המשך הכתבה במעריב











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג