הכל על המירוץ למליון,האח הגדול,הישרדות ושלל הזבלונים שמציפים אותנו

יום שישי, 6 בפברואר 2009

המירוץ למיליון:עם בלונדיניות במכנסונים נכבוש את העולם .ביקורת 3

עזבו אתכם מקלישאות, סטריאוטיפים, גזענות, אתנוצנטריות – הליהוק הגאוני והשיווק התוקפני עוד יהפכו את המירוץ הזה להרגל המגונה החדש שלנו
יום שישי 06 בפברואר 2009 08:44 מאת: איילה פנייבסקי

1.


אין כמו חלומות על מיליונים בשעת מיתון. אין כמו חלומות על מיליונים שכוללים שתי מלכות יופי בדימוס, שתי בלונדיניות סתם, עוד אחת שהביאה את אבא שלה, ועוד כמה לא-בלונדיניות-אבל-סבבה לעת מצוא. עדיף במכנסונים. אין כמו כמה כושים מסביב (לא מתחרים, לא לדאוג), שיוסיפו קצת צבע. אין ספק, "המרוץ למיליון" קיימה אמש את כל מה שהבטיחה.

מהרגע הראשון היה ברור שלפנינו תוכנית מושקעת, מצחיקה לאללה ועשויה היטב, שעוסקת במה שמעסיק את כולנו ממילא – כסף. אף אחד לא בא לכאן כדי לראות עולם (למרות ששי וגיא, שני יזמים צעירים בוגרי המרכז הבינתחומי בהרצליה, מודים שישמחו להכיר בחורות גבוהות ורזות מהזוגות המתחרים).

2.

נחשפנו אמש לסוג של מאקרו-קוסמוס לחיים המערביים: גם במקומות הכי יפים בעולם, אנחנו עסוקים במרדף אחר המיליון. גם כשצ'יטות נחות לנו מעבר לחלון, גם כשמרפאות אלילים מחוללות סביבנו טקסים שבטיים, גם – ואולי בעיקר – כשמישהו נעצר לצד הדרך ומבקש שנושיט לו יד. הרגע שבו מלכות היופי בדימוס סירבו לחלץ את הג'יפ של הקיבוצניקיות מעמק הירדן מתוך הבוץ היה קשה מנשוא. מה כבר ביקשנו, בנות? אפילו לא שלום עולמי. תעצרו רגע את הג'יפ, ותמשכו את הנשים המבוגרות מתוך הג'יפה. ולא, לירן, ההסבר לפיו "גם אם סבתא שלי הייתה תקועה פה לא הייתי עוזרת לה", לא גרם לך להישמע טוב יותר.

3.


כמו בכל ריאליטי, גם הפעם התברר שהחיים הם קלישאה. הבלונדיניות באו כדי להוכיח שהן לא רק בלונדיניות (ולא שכחו להזכיר ש"לנשים יש נטייה להיות קצת ביץ'"), מיה רוצה להתחתן עם עמיחי אבל הוא עוד לא בטוח, לזוג האקסים המיתולוגיים נמאס זה מזו כבר בפרק הראשון, ומיכל מתגעגעת לשלושת הילדים שהשאירה בבית, בעוד שרן בעלה מסביר ש"הילדים זה טריוויאלי והם יחכו לי", ונלחץ באמת רק מהניתוק הכפוי מהעבודה.

הכתבה המלאה בעכבר העיר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג