הכל על המירוץ למליון,האח הגדול,הישרדות ושלל הזבלונים שמציפים אותנו

יום שלישי, 3 בפברואר 2009

סיכום השבוע החמישי ב''הישרדות איי הפנינה''



אחרי ימים ארוכים בהם הטלוויזיה זעקה לעברי "כללי המשחק הופרו! שורד מתבקש לעזוב!", ציפיתי לאקשן דומה גם בפרק. אבל ב"הישרדות" כמו ב"הישרדות" לא מגלים לנו שום דבר מעניין, הפעם בתואנה של "שמירה על פרטיות", ורק אומרים לנו שמאיר קם באישון ליל, וצעק כל מיני דברים לעבר כל מיני אנשים. מרתק. מאיר, מצידו, לא נראה מופתע מעזיבתו המוקדמת, ודאי ידע כבר שזה גורלו, אך חיכו למועד רשמי, כדי שכולם יהיו מעודכנים.


המועד הרשמי הוא משימת הפרס, ועל כן מיד אחרי עזיבתו שוכחים ממאיר וניגשים לשים פריטים בתוך תיבה. פְריט אחרי פְריט (כך לפי גי"ז) אוספים השורדים ומניחים בתיבה, ובסוף עליהם לגרור אותה לחוף. נטע-לי מתקשה בהבנה של ההבדל בין "בפנים" ו"בחוץ", איגור מתקשה להבין את הפואנטה של להתחיל ואף לסיים, ושבט קניבה יוצא וידו על העליונה. הפרס הלא פרופורציונלי בעליל למשימה זו: פירות, כלי דיג, ערסל ושירות על ידי בני השבט השני.


בארו הפסידו, ועל כן עליהם לשרת את קניבה. לפני בואם, קניבה מתכננים את המשימות שהם רוצים שיושלמו, וכשבארו מגיעים הם רודים בהם להנאתם. אפרת מגדילה ומתעללת במיוחד, בלי חשיבה קדימה כלל, שכן מין הידוע הוא שיש איחוד ממש מעבר לפינה, ואז את לא רוצה ששבט שלם (שגם ככה די שונא אותך בגלל התבטאויות עבר) ישנא אותך.לכתבה המלאה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג