הכל על המירוץ למליון,האח הגדול,הישרדות ושלל הזבלונים שמציפים אותנו

יום רביעי, 18 בפברואר 2009

הישרדות - איתי אפרתי: "עבדתי על כולם!"

לוחם השייטת מ"הישרדות" מתראיין בלעדית ל"מעריב לנוער" וחושף: "אני האסטרטג הכי טוב. עבדתי על כולם שאני תמים וחמוד. אני חושב שכולם זלזלו בי"



כ''נ דניאל שירין וגלעד ינאי אמיר

אחרי 14 פרקים של "הישרדות" חשבתם שהכרתם לעומק את המתמודדים, אבל לאיתי אפרתי, המתמודד שרבים חושבים שהוא הבחור הכי פרווה על האי, יש חדשות בשבילכם.
איתי אפרתי
איתי אפרתי צילום: רענן כהן

"אני האסטרטג הכי טוב. עבדתי על כולם שאני תמים וחמוד, אבל מאחורי הקלעים עבדתי על כולם. אתם נתקעתם על ההגדרה של 'איתי התמים והחמוד', אבל אולי עוד ישדרו את המניפולציות בטלוויזיה. אני חושב שכולם זלזלו בי, גם חברי השבט השני, וזה היה מעולה בשבילי כי ככה חשבו שאני פחות חזק ומאיים ממה שאולי חשבו בהתחלה".

נעלבת מבשבקין, שזרק עליך קצת רפש?
"לא נעלבתי מזה, צחקתי. זה פשוט עשה לי רק טוב כי זה עזר לי לא להתבלט. אגב, המשפט שאמרתי לבשבקין בתחילת העונה, שבצבא לימדו אותי לשנוא ערבים, הוא חלק משיחה שלמה שהיתה לי אותו ואפילו לא האמנתי בו. אמרתי את המשפט מתוך אסטרטגיה רק כדי להתאים את עצמי לבשבקין. לא הראו בתוכנית שהיתה לי חברות עם נסרין ושאהבתי אותה מאוד, וגם אמרתי לה את זה".

אתה מודע לזה שחלק מהמשתתפים התייחסו אליך בזלזול?
"זה היה מעולה שהתייחסו אלי בזלזול. תמיד רציתי להיות מתחת לרדאר ואף אחד לא זיהה את האסטרטגיות שלי, אבל אני הייתי אסטרטג על. כמעט ולא הצליחו להפתיע אותי במשך כל העונה".



NRG

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג